Ansatte

Hege Paulsen

Stilling: Daglig leder
post@tuneskipet-barnehage.no

Barnehagelærer med spes. ped i grunnutdanningen. Grunnfag i pedagogisk veiledning fra OsloMet og 2 års videreutdanning innen ledelse fra HIØ. Nasjonal lederutdanning for styrere ved BI.

Balder

Lena Evensen

lena.evensen@fibernett.net

Styrerassistent. Videreutdanning i implementeringsarbeid. Lena har jobbet hos oss siden oppstarten i 91. Lang og god erfaring med studenter.

Svend Rene Nygaard

sren-ny@online.no

Svend Rene` er barnehagelærer og "fotballidiot". Svend utdannet seg i voksen alder og har jobbet mange år i Indre Østfold før han startet hos oss i august 2017.

Kristine Erøy

kristine.eroy@fibernett.net

Kristine er vår musikk- og gitarspiller. Hun elsker sang og musikk. Utdannet barnehagelærer med musikk i fordypning.

Vilja Nordli

nord.li@hotmail.com

Vilja har jobbet i Tuneskipet barnehage siden oppstarten i 91. Hun har erfaring fra alle våre barnegrupper og alder.

Ida Kjærnsbæk

Stilling: Annet

Frøy

Marianne Sandtangen

sandta@online.no

Marianne er utdannet barnehagelærer med fordyping i småbarnsped. Marianne har erfaring fra alle våre avdelinger og har også jobbet som støttepedagog.

Elin Synnøve Akselsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
elinakselsen@gmail.com

Elin er barne- og ungdomsarbeider. Har jobbet mange år i barnehage og innen barnevern. Har også erfaring som sensor innen barne- og ungdomsarbeiderfaget.

Miriam Bakke Pedersen

miriambakkepedersen@gmail.com

Miriam er utdannet innen ernæring, mat og kultur med bredde i folkehelsearbeid.

Vilma Luscikauskiene

Stilling: Assistent

Vilma er fra Litauen og har også bodd mange år i Portugal. Har nå bosatt seg i Norge sammen med mannen sin. Hun har bred erfaring innen kontorarbeid fra Litauen og fra restaurantbransjen i Portugal. Snakker flere språk flytende bl.a Litauisk, Russisk og portugisisk.

Odin

Marlene Mathisen

marlenemathisen@outlook.com

Marlene var ferdig utdannet barnehagelærer sommeren 2021. Hun har fordyping i småbarnsstudier og skal dette året jobbe i et vikariat på Odin.

Anne Tyslid

annetysild@hotmail.no

Anne er utdannet barnehagelærer med fordyping i småbarnspedagogikk. Hun har videreutdanning i implementeringsarbeid, arbeid på småskoletrinet og spes. ped 1.

Ken Atilla Synsterud

Stilling: Assistent

Ken startet hos oss nå til nytt barnehageår og har tidligere jobbet 3,5 år som vikar i ulike barnehager. Ken har fagbrev som bilmekaniker og har gått 1 år i lærling som tømrer. Ken er en aktiv fyr som elsker å være i aktivitet og i bevegelse. Han har snekret sine egne treningsapparater slik at han kan trene hjemme.

Tone Johansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
johansen.tone@gmail.com

Tone er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Har jobbet her i barnehagen siden startet i 1992 med unntak av et år hvor hun jobbet på sykehus i Moss. Tone er glad i alt som har med forming, håndarbeid og snekring å gjøre.

Hanna- Lena Tangen

hanna_lena@hotmail.com

Hanna- Lena har jobbet mange år hos oss som assistent både som fast ansatt og nå som vikar. Hun har en 2 - årig barne- og ungdomsarbeiderutdanning fra Sverige. Hanna- Lena har jobbet på alle våre 3 avdelinger.

Andre ansatte

Kristin Gillund Paulsen

Stilling: Annet
kristin.gillund.paulsen@gmail.com

Kristin er utplassert fra NAV 2 dager pr. uke.

Lek Paulsen

lek.paulsen@hotmail.com

Lek er assistent hos oss. Hun kommer fra Thailand, men har nå bodd i Norge i mange år

Randi Juelsen